Pagina's

zondag 2 juni 2013

Stekelige Panda??


Gelukkig schijnt de zon en ga ik zo buiten zitten met een fijn boek, maar nu eerst even tijd voor een berichtje!

Mijn zoon vroeg of ik van de berensleutelhanger ook een panda kon maken. Natuurlijk! Nou ja, dat dacht ik en ik vind dat ie best gelukt is. Het patroon kun je elders in deze blog terugvinden. Het enige wat ik anders heb gedaan is de oren zijn zwart en ik heb met wolvilt een zwarte rand om de ogen gemaakt.
Kijk maar:



Van mijn moeder kreeg ik een stuk of wat kleine bloempotjes en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om daar een speldekussen cactus van te maken. Zoeken op het internet en afbeeldingen zat, maar nergens een patroon. Dus moest ik zelf wat bedenken. Ik vind ze goed geworden. Mijn schoondochter vind ze schattig!



Van mijn moeder kwam ook dit tasje. Het verhaal erachter kun je hier lezen!



En tot slot nog even een prentje van mijn uitzicht vanuit de kamer! Kan slechter toch??


3 opmerkingen:

  1. Leuke haaksels! Vooral die cactussen zijn leuk!
    Geniet van het mooie weer,je boek en natuurlijk het prachtig uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi uitzicht heb je hoor!
    en die cactussen zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Yvonne,

    51 / 1962 net als ik :-)
    ik zag je bericht op haak maar aan en werd nieuwsgierig.
    leuk blog je maakt leuke dingen :-)
    ik zou het leuk vinden als je bij mij ook eens langs kwam !
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen