Pagina's

zondag 16 juni 2013

Druk druk druk

Soms ben je gewoon druk. Druk omdat je jarig bent, druk omdat je kind jarig is, druk omdat er in de familie en vrienden kring erg veel geslaagden zijn, druk omdat het op school even een drukke periode is...
Maar, er is toch nog wat gemaakt!

Een klein cadeautje voor Julia, vriendin van onze jongste zoon, omdat ze geslaagd is. Een naaldenboekje, denk dat het met haar vervolgstudie wel van pas gaat komen!



En een judo gelukspoppetje, voor een jarige.



En tot slot een paar pannenlappen, omdat ik het patroontje zo mooi vond. Afgelopen zondag deed de familie mee met een voetbaltoernooi. En ik was diegene die langs de lijn zat te haken! Het patroon vond ik hier


Nu ben ik bezig met een aantal sleutelhangers voor de hobbybeurs.
Als het een beetje mee wil zitten laat ik het volgende week zien ;-)



3 opmerkingen:

  1. Via haakmaaraan kwam ik op je blog, wauw wat een mooie dingen maak je. Ik ben meteen volger geworden. Ik snuffel nog even verder naar inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik haak ook overal!
    Behalve eigenlijk op het voetbalveld....
    Maar dat komt omdat ik dan graag mijn mannetjes zie
    voetballen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je blog ook gevonden en even rond gesnuffeld en al veel leuke dingen gezien en ben dan gelijk volger geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen