Pagina's

zondag 24 februari 2013

Vakantiehaakwerk

Ondanks de zieken in deze vakantie wel lekker kunnen haken!
En leuke dingen ook .
Bijvoorbeeld deze haarspeldjes!



Ik heb bloemetjes gehaakt en eraan vast gemaakt. Ik vind de achterkant niet zo mooi en ik denk dat ik maar eens een soort "hoesje" om het knipje ga haken. Daar kan ik dan wat aan vast maken. Ik kan natuurlijk eerst ook even googelen!

Dan heb ik nog een "muizenhanger" gehaakt. Het patroon komt van deze site.




Probleem was alleen dat ik de oren niet zo mooi vond, dus na veel gepruts heb ik ze als volgt gehaakt:

1. 6 vasten in een magische ring.
2. Haak 2v in iedere v =12
3. 12v
4. 12v
5. 12v
6. 12v
7. haak net zo lang 2v samen tot het niet meer gaat. Naai het oor vast aan de muis.

Toen nog een muis en een konijn van deze site gehaakt.





Best veel gedaan, toch??

Komende week weer werken. Ga dan weer verder met het babydekentje!



1 opmerking: